czwartek, 14 lutego 2013

Bo w świętego Walentego, Nic nie może dziać się złego,






Dziś zakochani święto swoje mają, dzisiaj moc życzeń sobie składają





Taniec zakochanych
taki cudowny układ,
z którego oni nie zdają sobie sprawy…
Nie wiedzą,
że to, co razem tworzą,
to sekwencja kroków,
czasem prostych,
czasem wymagających wybitnych umiejętności…
Wystukują te kroki
w rytm melodii
granej przez ich zakochane serca…







Bo w świętego Walentego,
Nic nie może dziać się złego,
Nikt nie może się dziś złościć,
Bo dziś przecież dzień miłości. 






4 komentarze:

  1. pan_z_warszawy14 lutego 2013 11:35

    Choc nie świętuję tego dnia bo zakochany jestem przez cały rok, zycze milo spędzonego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziole walentynkowe Zolu zostawiam , niech szczęście drzwiami i oknami wchodzi i szczelnie je zamykaj by nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zolu pobiegałam dzisiaj po Twoich Stronach jesteś SUPER!!!!!!!!!! nic dodać nic ując. Czyń proszę dalej swoją powinność. Dziękuję, że i Ty zajrzałaś do mnie, myślę, że będziemy się częściej odwiedzać.
    Życzę Ci dużo dobrego.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i dziękuję za miłe słowa....Zolu jak ja się cieszę że na "politykę" ...mam najmniej czasu. Jest tyle milszych i radośniejszych rzeczy....Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń

W KOMENTARZ JAKO: kliknij w NAZWA/ADRES URL i w rubryce nazwa; wpisz swoje imię lub login i kliknij w PUBLIKUJ wtedy nie będziesz ANONIMOWY tylko pod komentarzem ukaze się Twoj login