czwartek, 28 lutego 2013

Tylko mnie poproś do tańca , ja na nic więcej nie liczę






Tańcz miły tańcz
do samego rana.
Melodia takt w takt
rytmicznie podana.


Niech wiruje cały świat,
rozkwita zachwytu kwiat,
płynność ruchu hipnotyzuje,

 figury w harmonię ujmuje.
Lekko na skrzydłach unosi
i o podziw 

w swej wymowie prosi.

Wdzięk i gracja,
uczuć ekscytacja.
Woal emocji i uroku czar

losu szczęścia dar.

Tańcząc z oddaniem tulę się do Ciebie,
dziękując cicho w duszy,
że mamy swą miłość tylko dla siebie.




 Dagakk79.* Wdzięk i czar aż bije od Waszego wykonania Pierwszego tańca na wspólnej drodze życia. Pozwoliłam sobie udostępnić Wasz Taniec na stronie mojego bloga do wiersza.
 Serdecznie zapraszam Was jako gości na blog: http://strofy-zoli.blog.onet.pl/lub na mój drugi blog. Mam nadzieję - że będę WAS gościć u siebie. Jesteście już po 1 Rocznicy, ale życzę Wam - na całe życie tak pięknej Harmonii, jaką emanowaliście podczas ślubu:*)) Wszystkiego Najlepszego*









4 komentarze:

  1. Tańczyć i bawić się na całego buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję za odwiedziny i wiersz, który zamieściłaś w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zolu..Czytam Twój blog,i myślę - to jest nieokiełznana finezja,Ty poprostu Tworzysz! Serdecznie Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny.Z komentowaniem wierszy mam problem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

W KOMENTARZ JAKO: kliknij w NAZWA/ADRES URL i w rubryce nazwa; wpisz swoje imię lub login i kliknij w PUBLIKUJ wtedy nie będziesz ANONIMOWY tylko pod komentarzem ukaze się Twoj login